Bizden Haberler

19.07.2020

Erzincan Doğu Ekspresi Keyfi

Erzincan'a Doğu Ekspresi İle Gelen misafirlerimizi tren garında hazır bekleyen araçlarımızla oto kiralama sorunu yaşamaktan kurtarıyoruz. Siz sadece Trenin varış saatini bize iletin gerisini bize bırakın. Yüksek model araçlarımızla siz değerli müşterilerimize en iyi hizmeti sunmyı amaçlıyoruz. Sıraç Oto Kiralama Firması Erzincan'ın En İyi Rent A Car Firması ...

30.05.2020

Seyahat Kısıtlaması Kalkıyor

Huber Köşkü'nden video konferans yöntemiyle yapılan Cumhurbaşkanlığı Kabinesi sonrası açıklamalarda bulunan Başkan Erdoğan, şehirler arası seyahat yasağının 1 Haziran itibariyle tamamen kaldırıldığını belirtti. Bizde Sıraç Oto Kiralama olarak Erzincan iline seyahat edecek vataşlarımıza araç kiralama işlemleri için güvenilir bir ortam oluşturmak adına Covid-19 süreci boyunca aldığımız tüm tedbir...

9.05.2020

Güven Sunmaya Devam Ediyoruz.

Ülkemizin yaşamış olduğu bu zor günlerin bitmesini umutla beklediğimiz şu günlerde araç kiralamak zorunda kalan tüm müşterilerimizin sağlığına son derece önem veriyoruz. Covid-19 salgını ile başa çıkmanın en önemli tedbiri olan sosyal mesafe kurallarına uyarak hizmet verdiğimiz ofisimizde, hijyen adına tüm tedbirleri aldık. Bu olumsuz sürecin sonlanması halinde tedbirleri elden bırakmayarak Erzinc...

26.04.2020

Renault Clio 1.5 Dci Sporttourer Otomaik Aracımız

Erzincan da gerek merkez gerekse havalimanında kurumsal oto kiralama hizmeti veren firmamız geniş ailelerin en çok talep etttiği araçlardan biri olan Renault Clio 1.5 Dci Sporttourer aracı filosuna katarak güçlenmeye devam etmektedir. Firmamızın benimsediği politika olan müşterilerine düşük km. yüksek model araç sunma politikasında emin adımlarla ilerlemektedir. Bilindiği üzere Renault'un 1.5 D...

21.04.2020

#evdekalturkiye

Zorunlu olmadıkça evde kalalım. Sağlık Bakanlığımızın önerilerini dikkate alalım. Sosyal mesafemizi koruyalım. Araç Kiralamak zorunda iseniz erzincan oto kiralama işlerinde araç temizliğine önem veren firmaları tercih edin. Yalnız dikkat etmeniz gereken sadece araç temizliği değil. Ofis temizliğinden firma yetklililerinin temiz ve hijyene öen vermesi gerekiyor. Hepimiz biliyoruzki covid-1...

17.04.2020

Covid-19 Tedbirlerimiz

Tüm dünyanın başına bela olan yüzbinlerce insanın ölümüne yol açan Covid-19 sebebiyle Sağlık Bakanlığımızın önerdiği tüm tedbirleri ofisimizde uyguluyoruz.  - Maskesiz çalışmıyoruz. - Ofisimizde Müşterilerimize Kolonya ile hijyeni sağlıyoruz. - Sosyal Mesafeyi herzaman koruyoruz. - Ofisimizi sürekli havalandırıyoruz. - Kullandığımız kaleme varana kadar alkol ile temizliyoruz. - Araçla...

28.01.2020

Erzincan da Size Neler Öneriyoruz

ERZİNCAN EKŞİSU MESİRE ALANI Erzincan’a geldiğinizde gezilmesi gereken yerleri kısaca sizlerle paylaşalım. Öncelikle şehir merkezine 11-12 km uzaklıkta olan ve son zamanlarda çok güzel çalışmalar yapılarak Erzincan’ın en güzide mesire alanlarından olan ve ayrıca maden suyu ile meşhur olan Ekşisu Mesire Alanı’na gitmenizi tavsiye ederim.            ...

20.01.2020

Oto Kiralama Artık Lüks Değil

Hayat şartlarının güzel olabilmesi ve daha rahat bir yaşam sürebilmek adına sürekli çalışırız. Çalıştığımızın karşılığında aldığımız paraların bir kısmını ise birikim yaparız Bu birikimlerle kimi zaman araba kimi zaman ev almak isteriz, fakat her zaman işler istediğimiz gibi yürümemektedir. Bu gibi durumlarda zorunlu ihtiyaçlarımızdan biri haline gelmiş olan arabaya sahip olabilmenin tek yolu bir ...

18.01.2020

Tercihiniz Sıraç Olsun

Araç kiralamaya en çok başka şehre gittiğimiz zamanlarda ihtiyaç duyarız. Gerek akraba ziyaretleri gerekse ticari gezilerde taksi tutmak yerine güvenilir bir rent a car firması tercih etmeniz sizlere fayda sağlayacaktır. Bu gibi durumlarda önce can güvenliğinizi sonra ekonomik yolculuk yapmak için bildiğiniz veya size güven veren bir oto kiralama firmasını tercih etmeniz gerekecektir. İşte bura...

15.01.2020

HAVALİMANIDA KOLAY OTO KİRALAMA

Merhaba  Erzincan'a havayolunu kullanarak gelen değerli misafirlerimize, oto kiralama işlemlerinde yol göstereceğine inandığımız bilgiler paylaşacağız.   Öncelikle Erzincan'a geldiğinizde havaalanımız şehre 7 km. mesafede olup araç ile 13 dakika sürmektedir. Tabi siz oto kiralama için firmamızı tercih ettiğinizde aracınız uçak iniş saatinizden önce iç dış temizliği yapılmış olara...